fredag, april 03, 2009

Moenveien 39 – byggetilatelsen er i boks

Kl 16.06 i dag så fikk bror mail fra Bente på teknisk etat i Spydeberg Kommune – i den sto det blandt annet følgende:

“I medhold av plan- og bygningsloven § 93 godkjennes søknad om tillatelse til oppføring av enebolig med tilhørende anlegg på eiendommen gnr. 97 bnr. 7 – Moenveien 39…”

Veldig snilt gjort av Bente å faktisk jobbe overtid på fredagen før påske for at dette skulle bli klart. Tusen takk Bente!

Jeg hadde bommet litt på utregning av BRA så jeg må levere en ny utregning på det, men det skal ikke være noen stor sak. Vi begynner fortsetter å grave på tirsdag.

Den nye adressen min blir altså Moenveien 39 – så nå  er det bare å bestille opp slike.

Ellers så må jeg neve at Pappa har gjort meg en kjempetjenste i dag – har dro til Öresund for å hente kulvert. Tusen takk Pappa!

Ingen kommentarer: