onsdag, februar 18, 2009

Søknadspapirer er ferdig

Jeg må først si at hvis du tenker: “Dette søknadsgreine kan ikke være så vanskelig” så tenker du det samme som jeg tenkte før jeg satt igang med det. Så mye tegninger og detaljer og greier og greier hadde jeg aldri trudd at det skulle være. Jeg hadde aldri greid å få gjort dette uten Kim og Bror. Neste gang så vurderer jeg sterkt å betale noen 500 kr for å gjøre det :)

Kim tipsa meg om programmene HolteProsjektsenter og Byggesak som er laget av Holte Byggsafe as. Uten det hadde jeg ihvertfall ikke greid det – jeg hadde nok ikke greid det bare med det heller. Boka “Søknadsprosessen – steg for steg” har også hjulpet meg veldig. Den har selvfølgelig Kim hjulpet meg med – den også. Jeg må finne på noe bra tilbake til han – noen gode ideer ? (Kim – du kan svare du også :-))

Så med hjelp av Illustrator, Photoshop og chief architect  - jeg mener selvfølgelig – Inkscape, Gimp og og og “Ett eller annet gratis hustegneprogram tingi” jeg er jo selvfølgelig lovlydig – har jeg greid å tegne det jeg skal håper jeg.

Så da er det bare å håpe at vi har lagd bra nok papier til at det blir “Enkle tiltak” da slipper vi unna med behandingstid på 3 uker. Ellers så blir det litt lengre.

Så jeg ber dere på teknisk etat i Spydeberg kommune – be nice – pretty please!!! :) Seriøst, jeg kan lage en god kake til dere :)

1 kommentar:

-marius- sa...

dette ser jo veldig lovende ut da :)