mandag, september 15, 2008

Oppmåling av tomt (Kartforretning)

For ikke lenge siden så fikk bror regning på mange penger for oppmåling av tomt. Jeg betalte den med en gang og regnet med at det kom til å ta en stund før det skjedde noe mer. Damene på tekninsk etat hadde fortalt meg at det nok ville ta en stund før vi fikk oppmåling, siden hun som gjør det til vanlig har permisjon, og de måtte bruke et firma de ikke hadde noe erfaring med.

Men så plutselig en dag forrige uke - tirsdag tror jeg - så kom det brev i posten til både bror og meg. Dette var altså et koselig brev hvor det sto at de hadde fått beskjed om å måle opp tomten min.  De kommer til torsdag 18.09 kl 13.00. Jeg gleder meg veldig. Dette er et stort steg videre mot mitt egne hus.

Du kan lese mer om oppmåling og se et flott bilde av Jørn-Kåre på websidene til Narvik kommune

1 kommentar:

-marius- sa...

http://sustainabledesignupdate.com/?p=939

ta en titt her..


blir spennende med oppmåling. er på vei med hus nå ;)