torsdag, januar 19, 2006

Første skisse


Her er en skisse jeg lagde over huset i dag - da jeg allikevel satt på et tragisk dårlig seminar om "Sikring av trådløse nett". Skal forsøke å få tegnet det inn i sånn data ting når jeg kommer hjem - og da blir det lettere å se.

Jeg har tenkt at huset skal ha full kjeller og 1,5 etasje over det. I øst-enden av huset så skal det være åpent mellom 1. og 2. etasje. Og forhåpentligvis mye glass i veggen med en verandra utenfor.

Nord og vestveggen skal bygges i Leca, sørveggen har jeg lyst til å kle med løvtre, dyrt men så å si vedlikeholdsfritt og kult å se på.

Så gjenstår det å se om jeg i det heletatt gidder å sende søknad til kommunen… Tipper jeg får nei som svar på byggesøknad.

edit: Databilder lagt til her ->

3 kommentarer:

-marius- sa...

ser bra ut detta øystein... kommer 3d skisser av leiligheten min opp i dag.

vi diskuterte jo det med byggetillatelser. det værste svaret du får er jo nei, så sleng inn en søknad, og prøv. kanskje ha litt bedre tegninger og planer enn det der først men;)

Anonym sa...

fett. ser veldig bra ut, øystein. men hvorfor frykter du nei fra kommunen egentlig?

Øystein sa...

toska: Jeg frykter nei, fordi hele området er regulert som utmark, turtreng.